STAFF:s årsmöte för 2017 hålls söndag den 18 februari 2018.

Tidigare års traditioner kommer att vidhållas vilket innebär att årsmötet kommer att ta plats på Viking Line som trafikerar Östersjön. Avresa tidigt på morgonen, incheckning kl.6.45 och återkomst till Stockholm på kvällen ca kl. 17.55 samma dag. Hela resan kommer som vanligt att innehålla både årsmöte och möjlighet till olika diskussioner och information. Alla klubbar i Stockholms län är inbjudan att delta med 4 personer från varje klubb.

Vi ser gärna att Ordförande eller Sportchef och Ungdomsansvarig är med samt coacher, lagledare eller ytterligare engagerade personer. Om fler än 4 personer önskar delta från någon klubb får ni maila in detta till oss så vi se 25 dagar innan avresa om vi har plats för flera att delta.

Anmälan

Ni anmäler er genom att maila fullständiga uppgifter dvs för- & efternamn samt personnummer till peewee@stockholmaff.se

Lämna även email adress samt mobilnummer så vi kan återkoppla om det behövs

Sista anmälningsdagen är 12 januari 2018.

Tänk på att anmälan är bindande och kostnad för icke avbokad resa är 670 sek/person.

Glöm inte att ha med giltigt pass alternativ EU-legitmation (körkort eller andra ID kort gäller ej för nuvarande).

STAFF inbjuder 4 personer/klubb till denna kryss där vi även bjuder på frukost, lunch & fika. Dryck ingår ej utan betalas på plats av var och en.

Vi återkommer löpande med mera information gällande vilka föreningar som får rösta, agenda kommer.

Motioner sänder ni in på ovan mail adress dvs peewee@stockholmaff.se

Välkomna!

STAFF